Header Blog & Channel
                                      


                   

Kereta Berhias Pengantin

Kali ini penulis ingin berkongsi informasi dengan anda semua mengenai pentingnya menggunakan kereta berhias dalam sesebuah majlis perkahwinan.
Mungkin anda pernah terlihat sebelum ini sebuah kereta berhias pengantin yang diikat dengan riben cantik bergerak menyelusuri di atas jalan raya sambil diikuti

Dengan konvoi-konvoi kereta yang lain. Pernahkah terdetik di hati anda untuk mengimpikan sebuah kereta idaman yang anda idam-idamkan sebelum ini dapat berarak bersama menghantar anda ke resepsi perkahwinan? Jika anda ingin menjadikan impian anda menjadi realiti suatu hari nanti.

Antara kereta menarik yang disediakan, anda boleh lihat jenis-jenis kereta di bawah ini.

Classic Cars:-

Modern Cars:-

Pentingnya Kereta Berhias Pengantin:-
Daripada pengamatan penulis, pentingnya kereta hiasan pengantin ialah untuk meraikan perarakan pengantin ke destinasi yang ingin dituju seperti ke resepsi majlis perkahwinan sebelah pihak lelaki. Malah, ia berfungsi untuk menarik perhatian tetamu yang berada di majlis dengan ketibaan pengantin ke resepsi majlis perkahwinan tersebut. Justeru, ia berfungsi sebagai tanda hormat kepada bakal pengantin dalam memasuki alam perkahwinan.

2 comments:

Dayang Deno said...

cantik kereta antik mcm ni :)

p/s: saya folow blog awk.. nanti jemput folow blog saya ya... :)

Admin01 said...

@denodah follow.. thanks.. :)